مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه باید سانچز را بخدمـت بگیرد

یووه باید سانچز را بخدمـت بگیرد

لوچانو موجی مدیر اسبق یوونتوس که از سال 2006 از یوونتوس کنار گذاشته شده است ، امروز در مصاحبه ای در مورد شرایط یووه در نقل و انتقالات تابستانی گفت .

" یوونتوس باید در تابستان به عنوان هدف نخست ، بدنبال امضای قرارداد با سانچز باشد . او از زمانی که در اودینزه بود این موضوع را ثابت کرده بود که کاملا می تواند شایستگی خود را در سری آ به نمایش بگذارد "

" حالا که بارسلونا نمی تواند مانع رفتن او شود و یوونتوس در وضعیتی خوب قرار دارد ، می توان با پیشنهادی خوب او را بخدمت گرفت "

" همیشه لازم است آماده این باشید که بازیکنان مهم تیم را با جایگزینانی بهتر معاوضه کنید . همین اتفاق در سال 2001 برای ما افتاد که در ازای زیدان ما بوفون ، تورام و ندود را جذب کردیم "

" ما همچنین فابیو کاپلو را به عنوان سرمربی در اختیار داشتیم و البته بازیکنان بزرگی مانند زلاتان ، امرسون و کاناوارو که همگی از مردان تعیین کننده در تیم ملی بودند و می توانستند سرنوشت بازی و تیم را تغییر دهند "

" یوونتوس اکنون با تغییر می تواند فراتر از ایتالیا گام بردارد و به موفقیت برسد . چیزی که مدت ها است برای آن تلاش می کند اما در حال حاضر با شرایط و پتانسیلی که موجود است ، می توان آن را به مرور بدست آورد "

آیا ویدال می تواند گزینه خوبی برای انتقال باشد ؟

" هرگز . من به هیچ وجه آرتورو ویدال را در نقل و انتقالات قربانی نمی کردم ، همینطور بوفون ، کیلینی و پیرلو را "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: